miercuri, 4 mai 2016

Nunta de poveste - Organizari de Evenimente

Pentru fiecare dintre noi casatoria are o conotatie aparte. La fel si pentru mine. Inca din ziua in care mi-a spus ca vrea sa fiu mireasa lui, gandul meu a fost numai la nunta. O nunta ca-n poveste cu rochie lunga de mireasa, ca de printesa cu printul care vine pe un cal alb. Eram la munte in perioada Sarbatorilor de Craciun cand s-a intamplat fericitul moment, a fost cel mai frumos cadou care l-am primit de Mos Craciun. Am petrecut o vacanta de vis impreuna cu viitorul meu sot. Desi in acea perioada a anului  oamenii stau mai mult in casa la gura sobei si se plictisesc, noi eram cei mai fericiti ca suntem amandoi, am realizat cat de bine ne intelegem unul cu celalalt. Eram foarte fericiti impreuna.


In fine, dupa ce au trecut sarbatorile, nu am intarziat prea mult si am inceput pregatirile de nunta. O perioada cu multa agitatie, multe drumuri, zile si nopti petrecute in fata calculatorului ca sa ne informam cu privire la restaurantul pentru nunta, preturi, biserica, rochia de mireasa, costumul de mire, formatii de nunta, taraf de lautari, aranjamentele florale, buchetul miresei, invitatii si tot tacamul pentru organizarea nuntii. Am realizat ca este foarte mult timp pierdut si acesta este foarte important si ne-am hotarat sa apelam la serviciile unei firme de organizari de evenimente, un event planner care ne va usura munca. Din fericire pentru noi am avut noroc cu site-ul impresaru.ro, unde am gasit tot ceea ce aveam nevoie, agentii care organizeaza evenimente, artisti de nunta, dansatori profesionisti pentru evenimente, florarii, desingneri vestimentari...tot ceea ce aveam nevoie pentru o nunta ca in povesti.

Intalnirea cu cei de la Agentia Ceremonii la Superlativ, nu a fost deloc stresanta cum ne-am fi asteptat, ei venind  in ajutorul nostru cu sfaturi, sugestii, recomandari pentru ca nunta noastra sa fie una reusita si cu un buget nu foarte mare. Ei s-au ocupat de alegerea localului de nunta, Palatul Mogosoaia, de meniu, de decoratiuni, de echipele de fotografi si cameramani.

Aranjamentele florale au fost realizare de SMA Boutique deluxe, o florarie care ne-a fost recomandata de cei de la impresaru.ro. Designerul floral, dmn. Maria, a facut din aranjamentele florale pentru nunta o adevarata arta, combinand florile in culori pastelate. Buchetul pentru mireasa fiind confectionat din orhidee imperiale albe, buchetul de nasa din orhidee vanda mov.

Din fericire pentru noi, cu ajutorul primit de la impresaru.ro, am rezolvat multe din problemele organizarii intr-un timp util.

In sfarsit se apropie ziua nuntii noastre. Deloc epuizati ci din contra, inarmati cu mai multa energie, saptamana nuntii a fost una de vis, am trait multe momente frumoase. In comparatie cu alte cupluri pentru noi nunta nu a fost un stres, ci din contra o joaca datorita tuturor firmelor de organizari de evenimente care ne-au fost alaturi.

In ziua nuntii am avut emotii foarte mari datorita faptului ca vroiam ca totul sa fie perfect, invitatii sa se simta bine. La ora 09:00 era stabilita intalnirea cu stilista care avea in grija coafura si machijul, care trebuiau sa fie perfecte. La 16:00 aveam cununia religioasa, care a avut loc la Mitropolie. La 18:00 am avut stabilita ora pentru sedinta foto, realizata de o echipa tanara de fotografi in Parcul Herastrau, locul in care noi ne-am plimbat de multe ori ca indragostitii. Ce-i drept am avut noroc de fotografi si cameramani care se invarteau in jurul nostru ca furnicutele, sa nu cumva sa piarda un moment important.

La ora 20:00 trebuia sa fim la restaurantul de la Palatul Mogosoaia pentru a ne intampina invitatii.

Totul a fost stabilit pana la cel mai mic detaliu. Tot acest traseu a fost realizat de doua limuzine de lux inchiriate de la Euro Rent a Car, o firma de inchirieri masini din Bucuresti.

Cand am ajuns la Palatul Mogosoaia toti invitatii ne-au surprins frumos deoarece se aflau la restaurant asteptandu-ne, noi  fiind in intarziere.

Nu dupa mult timp a fost anuntata deschiderea ringului de dans, luminile s-au stins si in mijlocul scenei inconjurati de focurile incendiare ale artificiilor eram noi noi, plutind pe ritmurile unui vals vienez, pe care cu greu l-am invatat de la instructorul nostru de dans. Al doilea dans a fost interpretat de Cristina Spatar, atmosfera fiind intretinuta de patru cupluri de dansatori profesionisti.  Ringul de dans s-a umplut rapid. Surprizele au venit lant, interpreti de muzica populara, formatii de nunta, cantareti de muzica usoara, taraf de lautari. Am primit multe aprecieri  din partea invitatilor legate de programul artistic care a fost onorat de o tanara cantareata de muzica populara  Malyna si Taraful Canta Lautare, Maria Dragomiroiu, Roxana Sava, Nana, Vali Vijelie, Sorin Copilul de Aur, Sorinel Pustiu, Pepe. Invitatii s-au intrebat cum am putut lua legatura cu asa de multi artisti, secretul este Impresaru.ro, site-ul unde am gasit numerele de telefon ale tuturor cantaretilor de nunta.

Tortul a fost surpriza serii, doi porumbei albi inconjurati de trandafiri rosii.

A fost o noapte incendiara, nimeni nu a stat la mese, invitatii s-au simtit foarte bine, asta puteai citi pe chipurile lor. Am fost foarte fericiti ca totul a decurs precum planului, am avut cea mai frumoasa nunta, o nunta ca-n povesti.

Ne dorim ca toate cuplurile de tineri sa aiba norocul pe care noi l-am avut in organizarea nuntii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu